پیغام عبدالکریم به باشگاه پرسپولیس: نمی‌توانم برگردم معاون سلامت و تربیت بدنی شهرداری مشهد: حضور مسئله اصلی انتخابات است رودربایستی پنهانی پیشکسوتان استقلال: جانشین آتیلا حجازی نمی‌شویم قهرمانی آزادکار مشهدی در آسیا قلعه‌نویی: مطمئناً به جام‌جهانی صعود می‌کنیم زمان مسابقات ایران در مرحله سوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ قرعه‌کشی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ | فرار شاگردان قلعه‌نویی از گروه مرگ برنامه کامل مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ + نمودار حذفی نتیجه بازی پرتغال و گرجستان در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل ها و خلاصه بازی| شاهکار یاران گولیسیانی نتیجه بازی ترکیه و جمهوری چک در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل ها و خلاصه بازی| صعود قاطع ترک‌ها تمدید یک ساله وحید امیری با پرسپولیس + عکس پخش زنده بازی پرتغال و گرجستان در یورو ۲۰۲۴ (۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی جمهوری چک و ترکیه در یورو ۲۰۲۴ (۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی اسلواکی و رومانی در یورو ۲۰۲۴ (۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی بلژیک و اوکراین در یورو ۲۰۲۴ (۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه بازی اوکراین و بلژیک در یورو۲۰۲۴+ ویدئو خلاصه بازی| صعود شکننده بلژیک
سرخط خبرها

استقلال صدر جدول از دست داد | نگاهی به بازی‌های هفته هفتم لیگ برتر

  • کد خبر: ۵۳۰۷۹
  • ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹
استقلال صدر جدول از دست داد | نگاهی به بازی‌های هفته هفتم لیگ برتر
هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران، عصر پنجشنبه با برگزاری ۲ مسابقه شروع شد و این بازی‌ها در روز جمعه با برگزاری ۵ بازی دیگر به پایان رسید.
به گزارش شهرآرانیوز؛ هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران، عصر پنجشنبه با برگزاری ۲ مسابقه شروع شد. در اراک تیم خطیبی که چند‌هفته‌ای است روی غلتک افتاده است، این‌بار صنعت‌نفت آبادان را از پیش‌رو برداشت. در دیگر‌بازی نساجی در خانه به‌مصاف مس رفسنجان رفت؛ اما در پایان، این تیم میهمان بود که توانست با یک گل به پیروزی برسد تا دومین برد متوالی این تیم بعد از پیوستن مجتبی سرآسیایی رقم بخورد.
 
بازی‌های این هفته روز گذشته با برگزاری ۵ مسابقه دیگر پیگیری شد که تساوی ذوب‌آهن و استقلال، مهم‌ترین نتیجه دیروز بود. تراکتور نیز در خانه و درحالی‌که بازی با نیم‌ساعت تأخیر به‌خاطر بارش برف شروع شده بود، موفق شد با نتیجه ۳‌بر ۱ از سد پیکان بگذرد. نفت مسجدسلیمان هم دیروز دست به کار بزرگی زد و در خانه با یک گل، فولاد خوزستان را شکست داد. جدال ماشین‌سازان تبریزی و سایپا نیز گلی را در‌بر نداشت.


تساوی کسل‌کننده

ورزشگاه فولادشهر اصفهان میزبان ۲ تیم استقلال و ذوب‌آهن بود؛ جدالی که در پایان با تساوی ۲ تیم به پایان رسید تا سایر تیم‌ها از این نتیجه خوش‌حال شوند. ۲ تیم برخلاف انتظار بازی سردی را به نمایش گذاشتند و به نظر می‌رسید تساوی، منصفانه‌ترین نتیجه برای این بازی باشد. با این نتیجه و برد گل‌گهر برابر شهرخودرو، آبی‌پوشان پایتخت، صدر جدول را نیز از دست دادند.


طلسم ۱۴۰۰‌روزه استقلال نشکست

استقلال ۳ سال و ۱۰ ماه است که نتوانسته است در اصفهان از سد ذوب‌آهن عبور کند. به‌عبارت دیگر از آخرین پیروزی آبی‌پوشان در دیار زاینده‌رود، ۱۴۰۰‌روز می‌گذرد و شاگردان فکری هم نتوانستند این طلسم را بشکنند. استقلال آخرین‌بار در تاریخ ۲۸‌بهمن‌۱۳۹۵ و چند روز پس از پیروزی شیرین ۳‌بر‌۲ در شهرآورد تهران، راهی اصفهان شد که شاگردان منصوریان توانستند در آن مسابقه از سد میزبان خود عبور کنند.
 
در آن بازی که در چارچوب هفته بیست‌و‌دوم لیگ شانزدهم برگزار می‌شد، فرشید اسماعیلی و بهنام برزای موفق شدند برای استقلال گل‌زنی کنند و آبی‌پوشان با نتیجه ۲‌بر ۰، ذوب‌آهن را شکست دادند. پس از آن بازی، استقلال ۴ بار دیگر و در خلال رقابت‌های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا به اصفهان سفر کرده و در‌برابر ذوب‌آهن به میدان رفته که حاصل آن ۲ تساوی و ۲ شکست بوده است.


فکری: وزیر ورزش به برخی اتفاق‌ها ورود کند

محمود فکری بعد از دیدار ذوب‌آهن و استقلال گفت: متأسفانه یکسری کارشناسان هستند که با تیم‌های مختلف قرارداد دارند و مشاور آن‌ها هستند. طبیعتا وقتی کارشناسی می‌کنند، اگر کسی حتی از فوتبال چیزی هم نداند، متوجه می‌شود چیز دیگری می‌گویند. آن‌ها فکر می‌کنند مردم چیزی نمی‌فهمند. سرمربی تیم استقلال تأکید کرد: خواهش من از وزیر ورزش این است که به این مسائل ورود کند. وقتی ما صحبت می‌کنیم، با ما لج‌بازی می‌کنند. نه می‌توانیم حرف بزنیم و نه می‌توانیم سکوت کنیم. چندین بازی است که پنالتی‌های مختلف ما را نمی‌گیرند. در همین بازی در دقیقه‌۴۲ تیم حریف باید ده‌نفره می‌شد.

در پایان بازی‌های این هفته تیم فوتبال گل‌گهر با ۱۳‌امتیاز در صدر ایستاده و استقلال با ۱۲‌امتیاز در تعقیب این تیم است. صنعت نفت با ۱۱‌امتیاز، فولاد و سپاهان با ۱۰‌امتیاز، پیکان، تراکتور، آلومینیوم اراک و نفت مسجد‌سلیمان با ۹‌امتیاز، پرسپولیس، سایپا و مس رفسنجان با ۸ امتیاز، نساجی و شهرخودرو با ۷ امتیاز، ذوب آهن با ۴ امتیاز و ماشین‌سازی با ۲‌امتیاز رده‌های بعدی جدول رده‌بندی را به خود اختصاص داده‌اند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->